.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صلاحیت یک نامزد فرهنگی ساروی هم تائید شد

جعفر قربان پور کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری که  توسط شورای محترم نگهبان رد صلاحیت شده بود با ارسال نامه ای با شمال نیوز از تائید صلاحیت خود توسط شورای نگهبان خبر داد.


به گزارش شمال نیوز ،قربان پور گفت : کاندیدای فرهنگی مستقل هستم که عضو و بدهکار هیچ حزب و جناحی نبوده و نیستم و "شان و منزلت فرهنگیان بالاتر از گدایی و دلالی از "کانونهای قدرت و ثروت" است .

وی ادامه داد: آیا تاسیس این همه حزب و جناح و جبهه سیاسی در کمتر از 24 ساعت برای توفیق خدمت است یا کسب قدرت ؟!

قربان پور تاکید نمود : خبرنگاران ، رسانه ها و مطبوعات ، صدا و سیما و دستگاههای دولتی فرهنگی و سیاسی و امنیتی محترم رسالت اصلی معرفی کاندیداهای قانونمدار، متخصص و متعهد که به "کانونهای قدرت و ثروت" متصل نیستند را به مردم بر عهده خواهند داشت و مردم شریف و ولایتمدارشهرستان ساری نیز مانند آحاد ملت بزرگ و انقلابی و مسلمان ایران فرمان مولا ، مقتدا و رهبر معظم و فرزانه خویش را به گوش جان سپرده و به آن عمل می نمایند . فعالان سیاسی ، احزاب ، رسانه ها تشویق بجای تخریب ، تعامل بجای تقابل ، اتحاد ملی و انسجام اسلامی بجای اختلاف ، هم اندیشی تخصصی و بصیرت ، بصیرت ، بصیرت ، صداقت ، صداقت ، صداقت، وحدت ، وحدت ، وحدت حول محور ولایت را سرلوحه فعالیتهای سیاسی و انتخاباتی قرار دهیم ، وعده دیدار 12 اسفند با خلق حماسه عظیم برای عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران"


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 بهمن 1390
آقای قربانپور آیا آن زمانی که مدت چهار سال مسئول دفتر آقای روزبهی نماینده اصلاح طلب مجلس ششم مردم ساری بودید گدایی و دلالی از "کانونهای قدرت و ثروت" نبود؟؟؟شما زمانی اصلاح طلب و زمانی هم اصولگرا می شوید بیایید صادق باشید..
نا شناس 24 بهمن 1390
مدیریت محترم سایت شمال نیوز لطفا عدالت را رعایت کنید و عکس و خبر تایید صلاحیت آقای قربان پور را مانند دیگر کاندیداها در صفحه اصلی سایت قرار دهید . شما که ارزشی و عدالت محور بوده و به اصول پایبندید . با تشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.